British Airwaysin peitto paljastaa lentomatkustajan tyytyväisyyden

Viihdeuutiset Kirjoittaja: , toimittaja Ilmoita virheestä, Tietoa meistä
Toimitusperiaatteet

Lentoyhtiöille asiakkailta saatu palaute on muiden yhtiöiden lailla todella oleellista. Nyt British Airways -lentoyhtiö on keksinyt melko erikoisen keinon tarkkailla matkustajiensa tyytyväisyyttä lennon aikana. Yhtiö on nimittäin lanseerannut peiton, joka vaihtaa väriä matkustajan tyytyväisyyden mukaan.

MAINOS ALKAA
MAINOS LOPPUU

Peitto hyödyntää neurosensoritekniikkaa, jonka avulla asiakkaan tunnetiloja voidaan tulkita. Peittoja ei ole vielä otettu käyttöön yhtiön lennoilla, sillä ne ovat vielä testausvaiheessa, Daily Mail kertoo.

Peitto vaihtaa väriään asiakkaan tyytyväisyydestä riippuen sinisestä punaiseen. British Airwaysin Frank van der Postin mukaan kyseessä on ensimmäinen kerta kun kyseistä teknologiaa on käytetty lentoyhtiötoiminnassa. Vielä ei ole selvää, saapuvatko kyseiset torkkupeitot lentoyhtiön kaikille lennoille.

Voit halutessasi lukea Starassa myös lisää juuri tähän artikkeliin liittyvistä teemoista ja aiheista, kuten tai laajemmin tästä aihealueesta Viihdeuutiset -osioistamme.