Kauppa pyysi asiakasta tarkentamaan valitusta – katui varmasti heti

Viihdeuutiset · Annukka Heikkilä

Tänä päivänä moni hoitaa yritysten kanssa asiointia sosiaalisen median kautta. Esimerkiksi putiikit ja ravintolat vastaavat yleensä hyvin palautteeseen ja keskustelevat asiakkaidensa kanssa Facebookissa ja Twitterissä. Tällä kerralla Tescon asiakkaalla oli sanansa sanottavana kaupan porkkanapussista.

Aaron julkaisi Twitterissä kuvan Tescon porkkanapussista ja mainisti ystävilleen, että Tesco-porkkanat olivat huonoimpia kaikista vaihtoehdoista. Tesco oli huomannut valituksen Twitterissä ja vastannut siihen nopeasti vastauksella. Tesco pyysi Aaronia selittämään tarkemmin yksityisviestillä, että mikä porkkanoissa oli vikana. Aaron päätti kuitenkin jatkaa julkista linjaansa ja vastata tarkentavammin omalla kanavallaan.

Tesco varmasti yllättyi siitä miten perusteellisesti mies havainnollisti mikä porkkanoissa oli vikana. Mies oli asetellut porkkanat riviin paperiarkin päälle ja kirjoittanut jokaisen porkkanan alle mikä siinä oli pielessä. Koko pussissa oli miehen mukaan vain kaksi hyväksyttävää porkkanaa. Tesco oli seuraavan twiitin mukaan luvannut maksaa miehelle lisää samanlaisia porkkanapusseja hyvitykseksi.