OLED-teknologia ansiosta valaisimet ja näytöt voivat olla huomattavasti aikaisempaa kevyempiä ja pienempiä. Nyt tekniikkaa on hyödynnetty jo virvoitusjuomapulloissa.
Coca-Cola on lanseerannut uuden Star Wars: The Rise of Skywalker -elokuvan oheistuotteena uudenlaisia pulloja. Niiden etikeiteissä nähdään elokuvista tutut Rey ja Kylo Ren, joiden valomiekat hohtavat todellista valoa nappia painaessa.
Paperinohuen mutta ympäristöystävälliseksi kuvaillun akun ansiosta etikettien valomiekat syttyvät vähintään 500 kertaa. Pulloista tulee todennäköisesti haluttu keräilytuote. Niitä tuodaan nimittäin myyntiin kahdeksan tuhannen kappaleen erä vain Singaporessa.
https://www.instagram.com/p/B5q-h13K0be/
https://www.instagram.com/p/B5rLGyWAeHK/
Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten Coca-Cola, Star Wars tai laajemmin aihealueesta Digi Ruoka.