Katastrofiksi muuttuneen Fyre Festivalin taustalla ollut Billy McFarland asetti taannoin tapahtuman brändin myyntiin. Brändin ostajaksi on sittemmin paljastunut jokseenkin yllättävä taho. Kyseessä on LimeWire, joka tunnettiin 2000-luvun alussa tiedostonsiirtopalveluna.
– LimeWire osti Fyre Festivalin brändin – mikä voisi mennä pieleen, kysytään LimeWiren tiedotteen otsikossa.
LimeWire kertoo luoneensa uuden vision Fyre-brändille. Tiedotteen mukaan tarkoituksena on laajentaa brändiä digimaailmasta tosielämän kokemuksiin, yhteisöihin ja yllätyksiin, mitä ikinä tämä tarkoittaakaan käytännössä. Yhtiö ei toistaiseksi kertonut tarkemmin, kuinka Fyre-brändi on tarkoitus käynnistää uudelleen.
– Emme aio toistaa virheitä, omistamme meemin ja aiomme käyttää sitä oikein. Fyrestä tuli symboli kaikelle, joka voi mennä pieleen. Nyt on mahdollisuutemme näyttää mitä tapahtuu, kun kulttuurinen merkitys yhdistetään todelliseen toteutukseen, tiedotteessa julistetaan.
LimeWire oli 2000-luvun alussa yksi suosituimmista tiedostojen jakamiseen tarkoitettu ohjelma Napsterin ohella. Palvelua käytettiin esimerkiksi musiikin piratisointiin. LimeWire suljettiin oikeuden päätöksellä vuonna 2010 tekijänoikeusrikkomusten vuoksi.
LimeWiren immateriaalioikeudet ostivat vuonna 2022 itävaltalaiset Julian ja Paul Zehetmayr. Nykyisellä LimeWirellä ei ole juurikaan tekemistä alkuperäisen tiedonsiirtopalvelun kanssa. Nykyään LimeWiren nimen alla toimii NFT-palvelu.