Donitsikahvilalla meni huonosti – yksi viraali-twiitti muutti kaiken

Yksi viesti sosiaalisessa mediassa voi kerätä enemmän näkyvyyttä kuin kalleimpikin mainoskampanja. Tämän sai huomata texasilaisen donitsikahvilan omistava perhe. Satharith By perusti taannoin perheineen Billy’s Donuts -nimisen donitsileipomon Missouri Cityyn.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

Valitettavasti liikkeen menestys oli kuitenkin erittäin kehnoa. Satharithin poika Billy jakoi Twitterissä kuvia tyhjillään olevasta liikkeestä. Hän kirjoitti isänsä olevan surullinen, sillä kukaan ei vieraillut uudessa donitsiliikkeessä. Yllättäen twiitistä tuli satoja tuhansia tykkäyksi kerännyt viraalihitti.

Twiitin leviäminen näkyi pian myös kahvilan menestyksessä. Jo seuraavana päivänä Billy’s Donutsissa nähtiin NBC:n mukaan valtava yleisöryntäys, ja donitsit myytiin jo loppuun kyseiseltä päivältä. Billy on sittemmin kiittänyt kaikkia paikalle saapuneita ja paikallisia yrittäjiä tukeneita.

 

 

 

 

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten , , tai laajemmin aihealueesta Ruoka Viihdeuutiset.