Meghan Markle iloitsee jälleen menestyksestä, sillä hänen As ever -brändinsä toinen tuote-erä myytiin loppuun heti julkaisupäivänä 20. kesäkuuta. Mallistoon kuului suosittuja teelaatuja, kukkasia sisältäviä koristeita ja leivontajauhosekoituksia.
Uuteen erään tuotiin myös kaksi uutuustuotetta, jotka ovat aprikoosilevite ja appelsiininkukkahunaja. Myös nämä herkut katosivat verkkokaupasta nopeasti. Sussexin herttuatar kertoi seuraajilleen Instagramin tarinoissa, että varastoa oli kasvatettu nimenomaan kovaa kysyntää varten.
– Kukansirotteitakin tilattiin reilusti lisää, mutta nekin ovat kohta lopussa! Teette sen taas, en voi uskoa tätä, Meghan Markle hämmästeli People-sivuston mukaan.
Heinäkuun alussa brändi julkaisee kolmannen erän tuotteita, koska toinenkin erä myytiin niin nopeasti loppuun. Meghanin As ever -brändi julkaisee 1. heinäkuuta myös ensimmäisen alkoholituotteensa, As ever rosén. Kalifornialaisesta Napa Valleysta peräisin oleva viini on kuvausten mukaan kesäinen, persikkaisilla sävyillä ja raikkaalla jälkimaulla varustettu rosé, joka on suunniteltu täydelliseksi kesäjuhlien kruunuksi.