Nicole Scherzinger kääntää katseet tiukoissa treeniasuissa

Grammy-ehdokas ja tuore Tony-voittaja Nicole Scherzinger on valittu kanadalaisen alus- ja urheiluvaatebrändi Knixin Better Than Ever -kampanjan kasvoksi. Kampanja esittelee merkin uuden aktiivivaatemalliston, joka on suunniteltu niin treeneihin kuin arkikäyttöön.

------

Mallistoon kuuluu muun muassa HiTouch-leggingsit, strappy-topit ja uudet CloudCut-kankaasta valmistetut bomberit, hupparit ja joggerit.

Mallisto on tehty sellaiseksi, että se palvelee suurinta osaa ihmisistä. Sen vuoksu kokoja löytyykin aina XS:stä 4XL:ään saakka, ja myös värivalikoima on laaja.

Scherzinger nähdään upealla mainosvideolla, jonka alussa hän pohtii ikääntymistä. ”Sanotaan, että ihminen on parhaimmillaan tietyn ikäisenä”, Scherzinger aloittaa.

Nicole Scherzinger kertoo miten tietyn iän jälkeen ajatellaan, että ihmisen parhaat päivät alkavat olla jo takana päin. 47-vuotias tähti kuitenkin kokee, että hän on juuri tällä hetkellä vahvempi kuin koskaan. Vahvuudella nainen ei tarkoita pelkkää fyysistä vahvuutta, vaan myös henkistä.

– Olen vahvempi kuin koskaan. Mieleltäni, keholtani ja hengeltäni, Nicole Scherzinger toteaa.

Scherzinger kertoo tietävänsä tässä iässä oman tahtinsa, voimansa ja tarkoituksensa elämässä. ”Olen vasta pääsemässä alkuun”, Scherzinger sanoo kameralle ylpeänä ja hymyilee. Tähden yllä nähdään samalla useita eri asuja uudesta mallistosta.

Viime aikoina 47-vuotias Pussycat Dolls -tähti on kerännyt huomiota myös lomatunnelmien ja somepäivitysten ansiosta. Hän julkaisi hiljattain Instagramissa Patrick Dwyerin kuvaaman videon, joka oli niin huoliteltu, että moni fani luuli sitä musiikkivideoksi.

Rantakuvauksissa nähtiin upeita maisemia, näyttäviä ranta-asuja ja iloista lomafiilistä. Viime päivinä nainen on julkaissut kuvia ja videoita Havaijilta.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Fitness Lifestyle Viihdeuutiset.