Kim Kardashian yhteistyöhön sporttijätin kanssa: NikeSKIMS-mallisto lanseerattiin

Kim Kardashianin perustama SKIMS-brändi tunnetaan innovatiivisista alus- ja vapaa-ajanvaatteistaan sekä näyttävistä yhteistyömallistoistaan.

------

Aiemmin SKIMS on tehnyt menestyksekkäitä kampanjoita esimerkiksi Fendin kanssa ja käyttänyt mainoskasvoinaan tunnettuja tähtiä, kuten Rosalíaa, Kate Mossia ja SZA:ta.

Nyt SKIMS laajentaa muotimperiumiaan urheiluvaatteisiin ja on aloittanut uuden yhteistyön urheilujätti Niken kanssa. Maanantaina 22. syyskuuta julkistettu NikeSKIMS on uusi brändi, joka yhdistää Niken urheiluperinnön ja SKIMS:in kehoa korostavan designin.

Ensimmäinen mallisto sisältää seitsemän kokoelmaa ja 58 erilaista siluettia, jotka tarjoavat yli 10.000 erilaista yhdistelymahdollisuutta. Kampanjavideo Bodies at Work, jonka ohjasi Janicza Bravo, esittelee yli 50 naisurheilijaa Nike-tallista.

Kampanjan kasvoina nähdään voimakkaita urheilun supertähtiä, kuten Serena Williams, pikajuoksija Sha’Carri Richardson, voimistelija Jordan Chiles, lumilautailija Chloe Kim sekä golfari Nelly Korda.

Kim Kardashian kertoi Voguen haastattelussa, että yhteistyö Niken kanssa oli luonnollinen seuraava askel SKIMS:ille, joka on aiemmin keskittynyt vartalonmyötäiseen muotoiluun, uima-asuihin ja loungevaatteisiin.

Uusi mallisto tarjoaa laajan kokohaitarin XXS-4X ja hintaluokan 38-148 dollaria, jotta mahdollisimman moni voisi löytää itselleen sopivat tuotteet.

Serena Williams kuvaili mainoksissa mallistoa sanoin: ”Se tuntuu iholla kuin voilta. Tunnen itseni voittamattomaksi treenatessani tässä.” Richardson puolestaan totesi, että NikeSKIMS saa hänet tuntemaan olonsa itsevarmaksi ja rajoittamattomaksi. Uutuusmallisto tulee myyntiin 26. syyskuuta Nike.com ja SKIMS.com -sivustoille.

Jos upotus ei näy, voit katsoa sen tästä.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Fitness Lifestyle Viihdeuutiset.