JVG huutokauppaa uutta kappalettaan eniten tarjoavalle

Suomen suurin kuntokeskusketju Liikku on noussut kärkeen Gramexin ja JVG:n järjestämässä Musiikin arvo -kampanjassa, jossa myydään yksi ainoa kappale artistien uutta musiikkia vinyylisinglenä.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

Kampanja kannustaa yrityksiä ja yksityishenkilöitä osoittamaan, että musiikilla on arvo, ja tukemaan samalla RockCamp ry:n nuorten kiusaamisvapaata bänditoimintaa. Huutokauppaa johtavaa tarjousta perustellaan musiikin ja liikkeen yhteydellä.

– Musiikki ja treeni kulkevat samassa rytmissä. Molemmat liikuttavat niin kehoa kuin mieltä.

Ostajaehdokas täsmentää, että musiikki ei ole taustamelua vaan liikkeen sydän, joka kannustaa ja antaa voimaa silloin kun treenaaja sitä eniten tarvitsee. Liikku myös ymmärtää, että hyvä kappale ei synny sattumalta vaan sen taustalla on aina joukko ammattilaisia, minkä vuoksi musiikki on arvokasta.

Kampanja on herättänyt kiinnostusta monilla tahoilla, ja uusia tarjouksia on tullut niin yrityksiltä kuin yksityishenkilöiltäkin. Yksi merkittävimmistä uusista kiinnostuneista on Fazerin Sininen, joka on tunnettu vahvasta suhteestaan musiikkiin. Fazerin Sinisen mainokset ovat kautta aikojen luoneet vahvoja mielikuvia mainoksissaan musiikin avulla.

Mukana tarjouskisassa on myös pienempiä yrityksiä, kuten PuuPro Oy, joka näkee musiikin ja rakentamisen jakavan saman arvostuksen yksilölliselle työlle. Yksityishenkilöiden tarjouksia perustelevissa kommenteissa toistuvat musiikin merkitys arjessa, keräilyinnostus ja JVG:n pitkäaikainen fanitus.

Tarjouksia voi jättää 25. marraskuuta 2025 saakka, ja niiden etenemistä voi seurata kampanjan verkkosivuilla. JVG kannustaa kaikkia osallistumaan.

– Toivomme tarjouksia faneilta, urheiluseuroilta, yrityksiltä ja kaikilta, jotka arvostavat musiikkia ja sen tekijöitä, yhtye kommentoi.

Huutokauppaa ei välttämättä voita suurin tarjous, vaan tarjouskilvassa painavat myös hyvät perustelut ja kappaleen ostajan ilmiselvä musiikin arvostaminen. Biisin ostaja julkistetaan joulukuun alussa, ja koko tuotto lahjoitetaan RockCamp ry:lle tukemaan nuorten musiikkiharrastusta ympäri Suomen.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.