Itseruskettavien markkinat räjähdysmäisessä kasvussa – tässä syy

Lifestyle · Neea Jokinen

Kerroimme viime vuonna eräästä brittiäidistä, joka käyttää neljävuotiasta tytärtään säännöllisesti suihkurusketuksessa. Kauneussalongissa ruiskutettu sumute nimittäin vahvistaa äidin mielestä nuoren tyttölapsen itsetuntoa.

Nyt Britanniassa uutisoitiin, että Glamourelämää Essexissä -realitysarjan tähdet ovat aiheuttaneet räjähdysmäisen suosion itserusketus-markkinoilla. Brittinaiset nimittäin haluavat levittää itselleen purkista yhtä tumman rusketuksen kuin esimerkiksi realitykaunotar Lauren Goodgerillä.

Markkinoille onkin kehitetty Solait Dark Tan -merkkinen itseruskettava, joka takaa tummaakin tummemman rusketuksen. Superdrug-yrityksen johtajien mukaan kyseinen itseruskettava on osoittautunut superuosituksi ja he uskovatkin sen nousevan vuoden myydyimmäksi itserusketus-tuotteeksi, The Sun -lehti uutisoi.