Tarjouskampanja kaatoi Tallink Siljan verkkosivut

Tallink Silja Linen verkkopalvelut ja varausjärjestelmä kaatuivat tiistai-iltana 4. marraskuuta. Yhtiön mukaan kaatuminen johtui liian suuresta varaus- ja vierailijamäärästä.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY

Tallink Siljan tiedotteen mukaan palveluiden uudelleenkäynnistäminen hidasti matkojen varaamista vielä keskiviikkona. Suuren vierailijamäärän taustalla oli yhtiön tuore tarjouskampanja.

– Lähetimme eilen asiakkaillemme odotetun joulutervehdyksen, jossa uudistuneen Club One -ohjelman kunniaksi tarjosimme jäsenillemme myös risteilyn Turun reitillä erittäin edullisesti, alkaen vain 3,20 eurolla per henkilö, kertoo Tallink Siljan myyntijohtaja Marko Männimets.

– Samaan aikaan aloitimme mittavan markkinointikampanjan eri kanavissa. Nämä kaksi toimenpidettä aiheuttivat valtavan yleisöryntäyksen nettisivuillemme ja valitettavasti ne kaatuivat.

Verkkopalvelun uudelleenkäynnistäminen aloitti tiistaina käyttökatkon asiakkaille. Vastaavia haasteita ilmeni myös Tallink Silja Linen mobiilisovelluksessa.

Uutiskirjeessä oli luvattu kanta-asiakkaille kaksinkertaiset pisteet viimeistään 6. marraskuuta tehdystä varauksesta. Tallink Siljan mukaan tuplapisteiden myöntämistä jatketaan kahdella päivällä. Aikaa on nyt 8. marraskuuta saakka.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Matkailu Viihdeuutiset.