Mc Donald’sin hampurilaismainos järkyttää Australiassa

Mainosten pääasiallinen tehtävä on jäädä mieleen ja markkinoida niissä näkyviä tuotteita. Joskus mainos onnistuu kuitenkin jäämään liiankin hyvin mieleen, kuten nyt on käynyt Australiassa ja Uudessa-Seelannissa.

---
---
Kuva: DDB Australia

Maailmankuulu hampurilaisketju Mc Donald’s nimittäin markkinoi molemmissa maissa uutta Serious Lamb Burger -lammaspurilaistaan, jota on yhtiön mukaan suunniteltu kahden vuoden ajan. Mainostoimisto DDB Australian suunnittelemien mainostaulujen sloganiksi on valittu tunnettua lastenlaulua mukaileva lausahdus, joka on nyt kuitenkin aiheuttanut lasten vanhemmissa tuohtumusta.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.