Old Spicen TV-mainos järkyttää: Karmivan pelottava vai huijausta?

Mainonnan ja markkinoinnin päätarkoitus on saada oikean kohderyhmän mieliin haluttu muistijälki mainoksesta ja haluttu mielikuva tuotteesta. Joskus vuosien saatossa brändit ukkoutuvat, ja niiden nuorentaminen on vaikeaa tai lähes mahdotonta. Eräs tällainen brändi on miehisten tuoksujen klassikko Old Spice.

MAINOS
MAINOS PÄÄTTYY
Kuva: YouTube
Kuva: YouTube

Nyt Old Spice puhuttaa verkossa, sillä sen tuoreeksi mainokseksi kerrottu reilun minuutin pituinen video on saanut monen selkäpiin karmimaan. Mainoksessa äiti seuraa aikuistuvaa poikaansa ja esittää samalla hyvin hämmentävän laulun samalla poikaansa vakoillen. Valtaosa katsojista on pitänyt videota suorastaan pelottavana, mutta jotkut ovat myös pitäneet siitä. Osa on epäillyt sitä myös huijaukseksi.

Voit lukea Starassa myös lisää tähän kyseiseen artikkeliin liittyvistä aiheista, kuten tai laajemmin aihealueesta Viihdeuutiset.