Usein käy niin, että suvaitsevaisimpina esiintyvät ihmiset ovatkin lopulta ahdasmielisimpiä. Tämä vanha totuus on osoittautunut jälleen todeksi kritiikissä, jonka K-Supermarket Yliveto sai hauskasta somepäivityksestään. 14. elokuuta julkaistussa kuvassa joukko kaupan naistyöntekijöitä piti käsissään erilaisia meloneja. Näet päivitykset artikkelin lopusta.
– Tikkurila hoi, melonisesonki on täydessä vauhdissa! Meidän porukka on meloni-moodissa ja hyllyt pullistelee kesän mehukkaimpia aarteita. Pirkka-vesimeloni vain 0,99 €/kg ! Jimbee,Orange Candy, Cantaloupe,Hunajameloni, Galia vain 1,49 €/kg! Tervetuloa meloni ostoksille, kuvan yhteydessä todettiin.
Vantaan Tikkurilassa sijaitsevan kaupan päivitys oli kuitenkin liikaa joillekin somekäyttäjille, jotka ryhtyivät hakemaan siitä väkisin naisvihaa, misogyaniaa ja sukupuolten tasa-arvon heikentämistä. Mikäli kaupassa olisi myynnissä huumorintajua, olisi se varmasti ollut viime päivinä hittituote. Myöhemmin myös kaupan miespuoliset työntekijät poseerasivat munakoisojen kanssa vastaavassa päivityksessä. Nyt kaupan naiset ovat julkaisseet videon, jossa tyrmäävät päivityksen saaman perusteettoman kritiikin.
– Meidän mielestämme se oli hauska idea. Melonit ovat nyt sesongissa ja halusimme tuoda tämän esille. Haluamme korostaa, että ketään naisista ei ole pakotettu eikä kukaan ole saanut potkuja. Meloneita tuli reipas satsi ja halusimme vauhdittaa myyntiä. Nyt ne on myyty. Hyvää sesonkia kaikille, naiset kertovat videollaan.