Lääkärit vahvistivat: Viagra voi viedä kuulon

Viihdeuutiset · Stara.fi

Vanhan letkautuksen mukaan masturbointi heikentää kuuloa, mutta tuoreimpien tietojen valossa seksillä voi tosiaan olla yhteys kuulon menettämiseen. Brittitutkijat ovat nimittäin kertoneet, että Viagra ja muut potenssilääkkeet voivat aiheuttaa kuulon menettämistä.

Maailmalla on raportoitu jo satoja tapauksia, joissa potenssilääkkeet ovat aiheuttaneet äkillisiä ongelmia kuulossa. Nyt Charing Crossin, Stoke Mandevillen ja Royal Marsdenin sairaaloiden lääkärit, jotka ovat pyytäneet asiasta lisäselvitystä asiaan muilta asiantuntijoilta, Daily Mail uutisoi.

Lääkäreiden tiedossa on jo 47 tapausta, joissa käyttäjät ovat menettäneet tilapäisesti kuulonsa molemmista korvista pian pillerin nauttimisen jälkeen. Samanlaisia sivuvaikutuksia on sekä Viagralla että Cialisilla ja Levitralla. Tapauksista kahdeksan on Britanniasta, ja oireilleiden keski-ikä on 57 vuotta. Ongelmia on kuitenkin ollut myös 37 vuotiailla käyttäjillä. Nyt vastaavista ongelmista kärsiviä pyydetään lopettamaan käyttö ja hakeutumaan lääkärin puheille.

Uusimmat