Victoria’s Secret vakavissa ongelmissa – seksikkyys ei enää myy

Viihdeuutiset · Terhi Piiroinen

Seksin avulla on myyty musiikkia, ruokaa ja jopa talomaaleja. Maailman tunnetuimpiin alusvaatemerkkeihin kuuluva Victoria’s Secret on tehnyt hurjasti tappiota tänä vuonna, koska naiset panostavat nykyisin seksikkyyden sijaan alusvaatteiden mukavuuteen.

Puuvillapöksyt ja sporttiliivit ovat kaukana push up -rintaliivien ja stringien pitsimaailmasta. Alusvaatejätti Victoria’s Secret on yrittänyt tuoda markkinoille urheiluliivimallistoa, mutta se on jäänyt pahasti muiden merkkien jalkoihin. Seksi ei myy enää, Wall Street Journal väittää.

Sen sijaan markkinatilaa raivaavat alusvaateyritykset, joiden mallistossa on jokaiselle vartalolle sopivia ja takuuvarmasti hyvin istuvia alusvaatteita. Esimerkkinä mainittakoon kaikille sopivia alusasuja valmistava ThirdLove. Seksikkäiden alusvaatteiden suosion hiipuminen on havaittavissa myös Victoria’s Secretin muotinäytöksen katsojaluvuissa, jotka laskivat viime vuonna 30 prosentilla. Yhtiön seuraava näytös on 2. joulukuuta.